דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק בוידיאו - איך לקדם את העסק באמצעות סרטון וידיאו 

מאת    [ 08/01/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2851 פעמים ]

הצגת אופן השימוש במוצרים שלך

סרטון וידיאו הוא אמצעי מעולה להציג את אופן השימוש במוצרים שלך. ניתן להציג רעיונות חדשים או דברים שלקוחות לא ידעו שניתן לעשות עם המוצר. זה נותן ללקוחות לראות שהמוצר יעיל ונוח לשימוש.

הצגה מלאה של יכולות המוצר

סרטון הוידיאו השיווקי של המדבר על המוצר, צריך לעשות בדיוק את זה – לדבר על המוצר. חשוב להציג את כל היכולות של המוצר. כמו כן, חשוב להזכיר דברים רלוונטיים, כגון: אופן ההזמנה, ביטול הזמנה והחזרת מוצר, החזר כספי, אחריות וכדומה.

הלקוח הוא המלך – העבר ללקוחות שלך את המסר הזה

חשוב להעביר ללקוח את ההרגשה שהוא חשוב. בסרטון הוידיאו השיווקי שלך, אליך להדגיש כי אכפת לך מהלקוח ולכן המוצרים הנמכרים באים לעזור לו ולסייע לו בחיי היום יום ו/או בעסק שלו. העברת המסר יכולה להיות באמצעים ורבליים או באמצעים ממשיים

הצגת המאפיינים הייחודיים של המוצר שלך

אז יצרת סרטון וידיאו שיווקי אשר מציג את המוצר שלך. אם מדובר במוצר ייחודי בעל תכונות ותועלות מיוחדות, יצירת סרטון וידיאו שיווקי להדגשת מאפיינים מבדלים אלו תקדם את המוצר אף יותר. סרטון הוידיאו הזה, יקדם את המוצר באמצעות המאפיינים המייחדים אותו משאר המוצרים המתחרים בשוק, כמו גם התועלות והערך המוסף שהמוצר שלך נותן ללקוח לעומת יתר המוצרים ה"סטנדרטיים" בשוק.

הצגת עדויות של לקוחות מרוצים

עדויות של לקוחות אשר רכשו את המוצר או השירות וממליצים עליו, הינה דרך אפקטיבית ביותר לקדם את המוצר/השירות. במיוחד כאשר הלקוח יכול לשמוע את העדויות ולראות את הממליצים. זו דרך מצוינת להעלות את רמת הבטחון של הצופה בך ובמוצר שלך.

הצגת החומר השיווקי הכתוב שלך

סרטון הוידיאו שלך יכול להציג תקציר של החומר הכתוב באתר או בכל אמצעי מדיה אחר אשר מוגש ללקוח. הסרטון צריך להיות תמציתי ולהציג את עיקרי החומר הכתוב. סרטון הוידיאו לא צריך להוסיף מידע חדש שאינו מוזכר בחומר הכתוב ובוודאי שאסור לו לסתור את החומר הכתוב.

סרטון וידיאו סקסי – למשוך תשומת לב

סרטון הוידיאו השיווקי שלך צריך להיות מושך ומעניין – זו עובדה ידועה. אך, מעבר לכך, אליך להפוך את הלקוח הפוטנציאלי מצופה סביל לצופה פעיל. יש לגרות אותו להמשיך ולצפות בכל הסרטון, עד לסופו, ולאחר מכן, לגרום לו לבצע את הפעולה הרצויה: כניסה לאתר, הזנת פרטי רישום וכדומה.

לא להגזים בכמות המסרים

המסר המוצג ללקוח בסרטון הוידיאו השיווקי שלך אמנם צריך לכלול מידע מקיף, אך חשוב לזכור שלא להעמיס מידע רב מידי ובכך להמאיס את המסר על הלקוח. יש לשמור על המסר המרכזי, להעבירו באופן ברור וממוקד.

חוק פשוט שיעזור לך לזכור זאת: העמסת מידע = המאסת מידע

התאמת סרטון הוידיאו לקהל המטרה שלך

סרטון הוידיאו השיווקי שלך חייב להתאים לקהל המטרה אליו פונה העסק. השימוש בשפה המדוברת והכתובה חייב להתאים לצופים בסרטון הוידיאו, שלא תזלזל בהם (השפה), אך גם שלא תהיה "גבוהה" מידי. התאמת השפה צריכה להיעשות גם בדוגמאות ובאלמנטים הגראפיים המוצגים בפני הלקוח.

יצירתיות – תתפרעו, אבל במידה

סרטון הוידיאו השיווקי שלך צריך להיות פשוט וממוקד, אם זאת, הוא צריך להיות מעורר ומרגש. יצירתיות היא המפתח בהצגת המוצר והעברת המסר השיווקי. סרטון הוידיאו צריך להציג את המוצר והמסר בדרך כיפית ומהנה לצפייה. "לחשוב מחוץ לקופסא", כבר אמרתי?.

רון בן טאטא - יזם, מאפיין ויועץ לפעילות מקוונת וניידת
http://www.crunchbase.com/person/ron-bentata




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב